HR en salarisadministratie
Uw personeel is uw kapitaal, maar het brengt ook de nodige verplichtingen met zich mee. Niet alleen voor uw medewerkers wilt u dat de salarisadministratie op orde is, ook moet u voldoen aan de juiste wet- en regelgeving. Prettig dus als dit in goede handen is.
Onze adviseurs zijn op de hoogte van alle actuele wet- en regelgeving en brancheregelingen, zoals de Wet arbeidsmarkt in Balans of de werkkostenregeling. Uw salarisadministratie wordt door ons in Loket gevoerd, waardoor u altijd toegang heeft tot uw personeelsgegevens. We verzorgen uw salarisadministratie tegen een vaste prijs per loonstrook.
HR advies
Goed werkgeverschap gaat over veel meer dan salaris en salarisadministratie alleen. Bij onze HR medewerkster kunt u daarom terecht voor vragen of advies rondom bijvoorbeeld:
- Vormgeven van uw personeelsbeleid
- Begeleiding bij medewerkersgesprekken
- Ziekteverzuimbegeleiding
- Opstellen van een arbeidsovereenkomst
Maak vrijblijvend een afspraak en dan bekijken we wat we voor u en uw werknemers kunnen betekenen.
Gerelateerde diensten binnen ons totaalconcept
Accountancy
Haal meer uit uw onderneming met een optimale inrichting van uw administratie en focus op de toekomst.
Fiscale en juridische advisering
Duidelijkheid in zaken raakt het hart van uw onderneming. Bovendien verandert wet- en regelgeving continu.
(Strategisch) Advisering
Zorg dat uw onderneming bij blijft in een razendsnel ontwikkelende wereld. Wij begeleiden uw onderneming actief.
Financial planning
Een zorgeloze oude dag, wie wilt dat nou niet? Met financial planning houdt op grip op uw financiële toekomst.
Uw administratie, onze zorg
We snappen dat u zich als ondernemer liever bezighoudt met ondernemen dan met de salarisadministratie. Daarom is uw salarisverwerking bij ons in goede handen. We zijn betrokken bij u en uw medewerkers en persoonlijk contact staat binnen onze organisatie centraal. Als u uw salarisadministratie en HR uitbesteed bij ons, kunt u rekenen op kwaliteit en daarmee besparing op uw tijd en kosten. Via onze gebruikersvriendelijke systemen heeft u bovendien altijd inzicht in uw administratie. Transparant en u weet direct waar u aan toe bent.
Uw partner in regio Uden
Peters van Gemert is een informeel accountants- en belastingadvies kantoor gevestigd in Uden. Door deze strategisch gelegen locatie kunnen wij onze relaties uit de driehoek Nijmegen, Eindhoven en Den Bosch persoonlijk en snel hulp bieden. We werken voornamelijk voor bedrijven in het MKB-segment: van ZZP-ers tot bedrijven met 100 medewerkers. Zo kunnen we onze betrokkenheid en persoonlijke aandacht blijven waarborgen.